Campagneopzet
Deze marketingcampagne richt zich op gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 tot 10 jaar en kan worden gezien als opvolger van eerdere AH-campagnes zoals ‘het winkeltje’ en ‘het keukentje’. Dezelfde structuur wordt gehanteerd: premiums, incentives, productlijn te koop in de winkel, communicatie via bestaande kanalen en een belangrijke rol voor de website.
![1c85b7_4f5da1fe4577484e806b84e7cb348f98_Pagina_031](https://www.studiolinksboven.nl/wp-content/uploads/2012/04/1c85b7_4f5da1fe4577484e806b84e7cb348f98_Pagina_031.jpg)
![1c85b7_4f5da1fe4577484e806b84e7cb348f98_Pagina_032](https://www.studiolinksboven.nl/wp-content/uploads/2012/04/1c85b7_4f5da1fe4577484e806b84e7cb348f98_Pagina_032.jpg)
Premiums
Klanten krijgen meubelmini’s bij een minimale besteding in de winkel of bij een speciale actie. Bijvoorbeeld een WC-mini bij een actie van Edet , een barbecue-mini bij BBQ-sauzen van Calvé, of een flatscreen-mini bij de M&M’s. Producenten kunnen op deze wijze hun merk laden met hun imago, en zo bij kinderen de gewenste associatie oproepen bij een specifieke activiteit: bij televisie kijken hoort een zak M&M’s en barbecueën doe je niet zonder Calvé.